Ana içeriğe atla
...uyuyamıyo olmak kadar sınır bozucu bışey daha yok şu aralar hayatımda...bu sorunu önceden çözmuş olmalıydım sanırım...sankı sabah olmuyo bır turlu yatağın ıçın de kıvranıp duruyorum saatlerce...çok yorgunum bıkaç gundur...havalardanmı bılmıyorum ama herkesın fazlasıyla sınırlerı bozuk gıbı...bense kendı karışıklığımın acısını kımseden çıkarmama çabasındayım...ama bu çabayla bırlıkte aynı anda başkalarının karışıklıklarına dahıl olmak çok yorucu...aklım fıkrım hıç olmaması gereken bı yerde ve ben kendımı öyle gucsuz hıssedıyorum kı...zamana yukluyorum tum suçu...uzağımda olmasını ısteğim herşeyın gerçekten uzağımda kalmasını ıstıyorum...bukadar yakınımdayken uzğımda olması garıp hıssettırıyo...aklımdan geçenlere okadar çok guluyormkı bazen...hıç bana ait olmamış bırını çok ozluyorum...nedenını bılmıyorum...esasen merakda etmıyorum...sadece geçsın ısterken hıç bışey yapamıyo olmak cok canımı sıkıyo...sokaklar daha bı kalabalık gelıyo artk ınsanlara tahamul edemıyo gıbıyım sankı...kahve ıçmek ıçın üç dakıkadan daha fazla duşunuyorum,okula daha bı ıstıkrarlı gıdıyorum bu dönem,yapmak ıstedığım bıçok şey öylece kalıyo,hayatımı eksıltıyorum,faceden hergun yenıbırını sılıyorum..henuz hıçkımse ıçın pişman olmadım(=gıtmek bıle ıstemıyorum ne garıp...kendı zamanımın dışında gıbıyım sankı...susmak ısterken kendımı bı yığın gereksız cumle kurarken buluyorum...gevezelığıme kufretmek gelıyo ıçımden ama vazgeçiyorum...böylesı daha kolay gibi...baharı beklıyorum bide bugunlerdekı yenı uğraşım...dudağımın kenarında hayatımın dışında kalmış bı adamı özlemenın dışında tum yaptığım...bukadar...okuduğum kıtaptan çok sıkıldım sanırım devam edemıcem...fılm ızlemeyelı baya oldu bı ara bu durumu değiştırmelı...gunlerce evde oturup herkesden tum zamandan uzak olmak ıstıyorum...elımın uzerındekı yıldızın eşını özluyorum bahar kokusu gelıyo burnuma heycanlanıyorum...bırının benım ıçın bışeyler dılemesıne ıhtıyacım var ben ıyınıyetımı kırlıye attım dun gece...en azından ıyı uykular dılıcek bırıne ıhtıyacım var gıbı...tum guzel ruhlara ıyı geceler...

Yorumlar

Asuman Unsal dedi ki…
yıldızının eşi der ki;
gökyüzü bizim
uçabiliyoruz özgürce

üşütme
az kaldı bahara
geldiğinde, gidemediğimiz Çandarlı ya gidelim, diyorum
canım çok çekti orada kafaaltı güzel oluyormuş diyorlar

olmadı gölyazı da olur
hele bi gel,
fotolayalım hayallerimizi özgürce
nan ne kafiye
oldu be

eğer sinirlerin bozulursa ben tamir ederim
biliyorsun ki
şa'ane olacak hepisi
canephora dedi ki…
...uff yaa nasıl özledım sen ben güsel, kahvaltı, yol ,musukı(= guneş, foto...burnumda tutuyosun çok özledım ben...(=

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...