Ana içeriğe atla
2009 kışımıydı neydi tam hatırlamıyorum  ama benim geçirdiğim en keyifli kış akşamıydı...insan bazen özler...insan bazen bikaç kar tanesinde bazılarını çok özler...sadece o an için özler...o soğuk havada poşetle kayan kocaman kocaman çocuklardan biriyken içine çektiği nefesin yakan soğuna rağmen özler...bikaç kereden fazla incitilmiş olmasına rağmen özler hemde...sırf o andaki mutluluğu için özler tek bi an için...hemde öle sıradan...buz gibi kıpkırmızı ellerın arasındaki kar savaşı sonrası kahveleri için özler...kıkır kıkır geçip gitmiş zamanı görmezden gelebilirse yada gelebildiği kadarıyla işte...bazen beceriksizce üstelik...herkesin haklı nedenleri vardı tabi ya...unutulası ayrıntılar hayatımızın içine eden zaten en nihayetinde...
onca şehirden kaçıp geldiğim yerdeyim ben hala...ben buyudukçe çok şey değişti ama hala çok guzel kar yağıyor bu şehre...bizim bikaç zaman öncesinde yuvarlandığımız karyığınlarında başka başka çocuklar var yuvarlanan...insanlar var sokaklarda gecenın bı yarısı ustelık tum yolları karla kaplı kardan kapalı şehrın...hava eksinin çok altına düşmüş durumda çoktan...ben elimde bi fincan kahveyle bıkaç kar tanesıne hayıflanıyorum içimde biyerlerde bişeyleri çok özluyorum burnumun direğimi neresiyse işte orası sızlıyor ara ara...kaldıki bide  kışın ıkı kışının bırbırıne sarılması için yaratıldığına ınandığım zamanlar aklıma gelince...törpülenmiş yontulmuş bi guzel şekıllendırlmış hıssedıyorum kendımı...kuçucuk kalmış...ölece bırakılmış...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...