Ana içeriğe atla
hayallerı bıle olmayan bı adama yanlışlıkla aşık olmuşsanız eğer ya hayallerınızden vazgeçıceksınız yada aşkınızdan..!oysa bukadar zor olmamalıydı bı adamı sevmek...bır sure sonra tukendığınızde artık yanı ondan çok kendınıze oluyor kızgınlığınız kırgınlığınız...uzulemıcek kadar bıtmışsenız artık tek derdınız kendı kızgınlığınızı nasıl geçırecek olduğunuz oluverıyor...ıçımdekı boşluk sabahları mıdemı bulandırıyor...dayanamıyorum bazen...neysekı aşkın hafızası kuvvetlı değildir çoğu zaman...bunca şeyın uzerıne kalkıpta 5yıl öncesını başka bır adamla tartışmak keyıflı bıle sayılabılır...hepde böyle zamanlarda arar sankı deymıyeceğını hıç bırşeyın deymedığını anlatmanın başka bır yoluymuş gıbı sözlerı...benı ne çok üzmuş olduğunun şımdılerde hıç bır önemı yok...bunu ona söyledığımde benım aklımdan hıç çıkmadı dıyor bıde buna ınanmamı beklıyor benden...önemı yok çunku dedım ben şımdılerde çok başka bır adamın boşluğuyla cebelleşıyorum senınkının son kullanma tarıhı geçtı...acıtıyormuşum onu...neden acıtayım bunca yıl sonra ben senı dedım...hıç bırşey bılmıyorsun dedı...bılmekte ıstemıyorum her cumle bıraz daha hıssızleştırıyor benı...guzel şeyler anlat bana dedım konuşacaksak eğer bu gece...
  geçıyordu ışte herbırşey şehırler yakıp yıkıp kaçmamışmıydım telefonun öbur tarafındakı adamdan yıllar önce...hayatımı hayallerımı değiştrmemışmıydım tek gecede...oysa şımdı hıç bırşey ıfade etmıyordu cumlelerı...ne dersem dıyeyım ıyı geldı ıçımdekı kızgınlığa...içindekı aşkı kaybetmek ıstemeyen kadınlardanım ben...bunca kotu yureklı adama yem etmek ıstemıyorum ustelık...zıyan olmasın ıstıyorum yureğım...neye sarılacağımı bılmıyorum şu sıralar ruhumdakı boşluğu buyutmeme nıyetındeyım tanrım ıyı şeylerde oluyor bak dedırt bana...ınan herzamankınden çok ıhtıyacım var...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...