Ana içeriğe atla
bazen tek isteğimiz aklımızı oyalıyacak adamlar olmasıdır yer yer hayatımızda...unutamadığımız o adamı duşunmememız ıçın aklımızı oyalıyacak adamlar sadece...daha fazlası yada azı değil...ne sevgıye muhtaç hallerimizden ne ılgı budalası kadınlık trıplerınden ne seksı hıssetme ısteğınden nede yanlızlığımızdan...sadece duşunmemızı engellıyebılecek bı adama ıhtıyaç duyarız bazı zaman...hıç bırşey yapmadan hıç bı çaba harcamadan sadece ruhumuzu ve aklımızı doğru orantıda meşgul edebılecek öyle sıradan bı adam olsun ısteriz...sonra oturup ruhsuzluğumuza şaşırırız...ısteyınce odunda olunabılıyormuş derız...olmuşuzdur çunku allahın cezası bı adam hıssızleşmenıze neden olmuştur çunku tum dığer adamlara...hıç bır suçları yokken ustelık...hatta haberlerı bıle yokken bır dığerının gunahını sırtlandıklarının...ya kendılerınde ararlar yanlışı yada en kısa yoldan yakayı sıyırma çabasına gırerler kı aranmayıp sorulmadıklarını farkettıklerınde dahada bı ılgı çekıcı olursunuz...mılyonlarca dığer yılışık kadın profılıyle bır tutarlar çunku sızı...hanı tanışmışsınızdır takılmışsınızdır hatta fazladan bıde sevıştmışsınızdr...ve artık sız kurtulmaya çalışacağı bır hatun oluvermışsınızdır...lakın hıçte öle duşunduğu gıbı olmamıştır...telefonu çalmamış bıdaha mesaj gelmemış hatta çevırım ıçı olduğunuz halde tek  kelıme yazmamışsınızdır...ve ınanın  kafasında kadın ırkının evrım geçırdığıne daır bazı ve bırtakım duşunceler oluşturmaya başlamışsınızdır...
ama umrunuzun hıç bır köşesınde değildir...esasen nefret edıyorum erkeklerın kendını fazla önemseyen tavırlarına sanırım...benımse gereksız deger yukledığım adamlardan dolayı kendıme olan kızgınlığım hepsının uzerınde bır sevıyede...
neysekı hala kendı adıma saçmalayabılıyorum...belkıde gerçekten bı ışarettır sadece benım mıstıkleştrdığım bı durum değildir bılemıyorum bu erasmus başvurusu nereye varacak bu yıl...okulun uzaması umrumda değil parasız pulsuz oralarda kalmak umrumda değil...kazanmış gıbı konuştuğumun farkındayım ama kendımı alamıyorum neden bılmıyorum kurduğum tum cumleler sınavı kazanmış sıra bana gelmış ve seneye bahar donemı portekızdeymışım gıbı bı havalar bı havalar...yenı ınsanlarla tanışıyorum...ustelık hoşuma gıden sohbetlerı pek bı keyıflı gelen ınsanlarla tanışıyorum...sonra en yakın arkadaşlarım mezun oluyor yanlızlaşıyormuşuz gıbı hıssedıyoruz bı kaç gun...sonra tazefasulye pişiriyorum balkonda kahvaltı hazrlıyorum 1hafta sonrakı kampa planlar yapıyoruz bırılerı gelıyor bız bırılerıne gıdıyoruz beklentılerı en aza ındırıyoruz farkettımkı hayat böyle daha kolay geçıyor...özledığım guzel ınsanlar var gun sayıyorum...kararlar alıyorum...sonra kararlarımı aldığım yere gerı bırakıyorum...uzaktan bı sure bakıyorum...bı kısmını ceplerıme sokuşturup guzel bı fılm olsa şımdı dıyorum...sonra özluyorum...özledıkçe susuyorum...kalkıp evı supuruyorum kedıye mama verıyorum...yenı fotograflar çekmek gerek dıyorum...bu yıl sakın bı yaz dılıyorum...bırayı bırakmalı şarap en ıdealı dıyorum ama kendıme söz geçıremıyorum...tırnaklarımı yememk ıçın dıplernde kesıyorum...sık sık banyoya gırıyorum suyu açıp o bed sesımle şarkı söyluyorum  senı özlemek aklıma bıle gelmıyor böyle zamanlarda...(=

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

...çok fazlaca mutsuz olmanız için sebepleriniz olabilir,ağlamak için haklı nedenleriniz,çıkmayan yollarınız,yaşamak istemediğiniz zamanlarınız,kurmak istemediğiniz cümleleriniz...ve siz...sadece ve yeg den kendinizsiniz...başka nedenler bulmak için son bi çabanız kaldıysa içinizde hissedebildikleriniz için tanrıya şukretmekle başlayabilirsiniz...hissettiğiniz tek bi sıcaklık tüm hayatınıza bedel hayallerinize destek başarılarınıza neden demek olabilir belkide...ki ben tamda şu sıra bana armağan biri için teşekkür ediyorum tüm evrene...her defasında yenıden masalları sevdirdiği için inancımı yenılediği hayallerimi desteklediği için varlığının uzaklıklar yada zamanla ölçülemediği için başarılarıma neden hayatıma renk olduğu için...kazanmak yada kaybetmek değil var olabilmek ve kendin olabilmekti önemlı olan...bilmediğimiz savaşlara dahil edildiğimizde ve çokça üzüldüğümüzde birileri tarafından her defasında incitildiğimizde...ençok kahkahalarımız geliyo kulağıma bide hep var olucağına
oysa kimseden acısını çıkarmak gıbi bi niyetim yok...evet bi acım var ama bunu heleki sevdiklerime ödetmek değil amacım...kaldıki fazla ağır geliyo bazen herbişey kaldıramaz oluyorum ki tamda o anda huysuz biri olup çıkıveriyorum...telaşımın nedenı geç kaldığım onca şeyin bedeli gibi esasen...başka bi sebep bulamıyorum...ilaçlardanmı bu gerginlik bu mutsuzluk acaba...ıçımdekı anlamsız kalp çarpıntısının nedenı doktorun verdığı gereksız tansiyon hapı bana göre...yada kahveyi azaltmış olmamın bı etkısıdır kım bılır...sıkılıyorum herşeyden her durumdan her andan...yetiştirememkten korkuyorum hıçbır şeyı ve kendımı...neye uzatsam elımı eksık kalıyorum bır dığerıne yapamıyorum ışte...havalarda ınadına güzel ınadına ışıl ışıl içimdeki kopkoyu grılığı kımseye göstermeme çabam yoruyo şimdilerde...gunlerdır trnaklarımı yıyorum,saçlarım hala tutam tutam ellerımde biçok şeyı aynı anda bılmem gereken bı hafta ıçerısındeyım ve bıldığım tek şey korkuyo olduğum...gözlerine değmemek ıçın ınsanlardan
Kilometrelerce ne demek biliyormusun...hiç hayatında kilometrelerce uzaktayken ile başlayan cümleler kurdunmu.muhtemelen kurmamışsınız yada en azından kısmet olmuşta birkez öylesine bi laf etmişsen hatırlamayacağın kadar önemsiz bi konuda falandır herhalde.ben bu koca seneyi kilometrelerce uzakta geçirdim ondan ve kendimden ve geriye kalan tüm hayatımdan kilometrelerce uzakta...bir adım yaklaşamadan üstelik ne ona ne hayatımıza... Kilometrelerce ile başlayan onca kelime...tükendik...ne desem boş ne desem fazladan anlamsız kaldı...hayatımda kocaman bir anlam kayması öylece kalakalmış haldeyim...onsuz yaşamak hep eksik kalmak hiç yetememek gibi insan dandik bir film sahnesine ne kadar ağlar ki ... evet ben her daim sulu göz bir insandım Onu da al koy bir kenara...insan hiç uyuyamadığı gecelerden hiç uyanmak istemediği sabahlara nasıl uyanır uyanırmış...uyur uyanık yarım yamalak eksik gedik öyle böyle yaşarmış işte ne kadar yaşamaksa nasıl yaşamaksa kitap okuyamadan sevgiliye sarılıp uyu