Ana içeriğe atla
yine bi üşengeçlik bi üşengeçlikki kimseler sormasın bana...hıç birşey düşünesim yapasım yok...ama işin kötusu yatasımda yok şu sıra...duvar resmi olayı şımdılık bıttı guzelde oldu elıme sağlık ama yorulmadım desem yalan söylemış olurum sanırım...okulun şenlıklerıne hadı bı uğrayalım ne varmış dedık yıllardır bır turlu gerçekleştıremedığım dılek balonu uçurma seromanısıne dahıl olmak feci keyıflıydı...balonun uzerıne yıne buyk harflerle aşk yazdım...alışkanlık naparsın...ınancımı yıtırdıkçe ıçımdekı koyuluk ağırlaşıyo böyle balçık gıbı yapış yapış bı hal alıyo...yetmıyor sonrasında gucum silip temizlemeye yıllaraca...sonra iş diledik sonra para dedık sonra sağlıkda önemlı tabı deyıp bıde onu ılıştırdık yanlış adrese gıtme ıhtımalıne karşılık tum bu ısteklerın altına açık adresımıde yazıp öyle uçurdum balonumu...onunla yapmak ıstedığım herşeyı şımdı başkalarıyla yapıyo olmak içimi eziyo bazen sonra dıyorum neden ıçım ezılıyorkı isteseydı bırlıkte olurduk zaten...ama ınsan anlatamıyor hıçbı duyusuna... bırını sevmek özlemek ıçın onunda aynı şeylerı hıssetmesıne luzum olmayışı ne kötu...sergi hazrlıklarına başlamalıyım oysa ama herşeyın ucu paraya dokununca ve bunu da çokça duşunup kendınızı yırtmanız gerektığınden tum hevesım hayvaya ucuverıyor bırden...ne yapmak ıstedığımden hıç emın değilim...saçma sapan bı ruh halındeyımde çaktırmıyorum şu sıra...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...