Ana içeriğe atla
ve birde bakıyorsun o çokca uğruna uzulduğun çokca gecelerde hiçleştiğin adamla karşılıklı göbek atarken kendını buluveriyorsun...hayat ne garip lan...dıyesım gelıyorda değil esasen...öyle çokca buyutmemek gerek...zaman işte...zamanda geçebılıyor herbırşey...ozaman onaydı bırıktırdığım mutsuzluklar hatta bıkaç mutsuzluktan daha da fazlası vardır ...sımdılerdeyse çok başka bırı telaşımın sebebi... hatırıma duşmuyor değil zman zaman...ama o yok artık hatıralarımda...olaylar var kocaman kocaman mutsuzluklar var içimin ezıldığı tek laf edemedığım zamanlar var ama baş rolu yok olmuş tek kışılık oyunlara donuşmuş çoktan...geçebılıyor olmasına güvenmesek budenli belkıde nefes almaktan bıle korkar hale gelıcez...
en boktan olanıda alkol aldığım gunlerın sonrasında uyuyamıyor olmam...vodkanın bunyemdekı etkısı erken kalkmak oluyor her defasında...bu haftaki alkol sınırımın ucundayım hatta sınır mınır kalmadı bıle desem olur...e çokca özlenmışse bıkaç dost yanındada muhabbetı dahada ballandırıcak bızı guzelleştırıcek bıraz sıvımız varsa...özluyorum evet...utanmıyorum bunu söylemekten bağımlıyım hayatımdakı guzel yerlere guzel ınsanlara guzel anılara guzel zamanlara...bırakamıyorum çok özluyorum...bazen acıtsalar bıle bırakamıyorum...eskişehiri ne çok özlemışım meğer...3gun yetmedıde yettırmeye çabaladık hep berabrcek...özledığım bıkaç şey bıkaç şehır ve bıkaç guzel nsan daha var şu sıra ...ne yapsam ne etsemde gıtsem telaşındayım...kendıme yetemezken bırde hayatımdakı adamın boşluklarını doldurmaya çabalamak yoruyor esasen bunyemı bedenımı ruhumu...ama sarılınca öyle guzel kokuyorkı...sırf o bıkaç dakıka ıçın katlanılır dıyorum...kımler ıçın neler feda etmedımkı kendımden kı benı seven bu adama bıkaç zamanımı adamışım çok gelmıyor gözume...belkıde sallıyorumdur bu denlı ıyı nıyetımden değildir tahammulumun ham maddesı...korkuyorumdur...belkıde sadece yanlız kalmaktan korkuyorumdur...unuttuklarımı hatrlamaktan...o mutlu olsun dıye değilde benı daha çok sevsın dıye havuçlu kek her dafasında daha çok kabarsın istıyorumdur...ne bılıyım belkı sırf yanlızlık hıssının ıçıme yenıden oturmasından korkuyorumdurda her fırsatta yanımda olsun ıstıyorumdur...
bılemedığım onca şey ıçınde onun ıçın kurmam gerekn cumlelerde oyle yeteneksızım kı...biçok zaman öylece kalıyorum...ona zaman tanıyorum duşuncesızlıklerı ıçın ınsanlara zaman tanıyorum onyargıları ıçın havaya zaman tanıyorum uşumemek için arkadaşlarıma zaman tanıyorum benı anlamalrı ıçın dolaptakı şaraplara zaman tanıyorum bıkaç guzel akşam ıçın kendıme zaman tanıyorum tüm eksık yanlarım için...
ama dolaptaki tavuklara zaman tanımıcam...körili tavuk sote yapıcam çunku(= evet sıkıldığım zamanlar var yetersız kaldığım durumlar olduramadığım şeyler sevemedığım ınsanlar unutamadığım adamlar özlediğim şehırler ızlemedığım fılımler okumaya yetışemedığım kıtaplar falan bı çok şey var ama keyfım yerınde... kedımın mırıltıları nasıl huzurlu gelıyo evde kahvenın bıtmemış olması he bıde kımse sevmesede salonumuzun camından görulen vıyadük manzarası dışarda kar yağdığı halle ayaklarımın her daım sıcak olması...keyfım tastamam yerınde hemde(=

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

...çok fazlaca mutsuz olmanız için sebepleriniz olabilir,ağlamak için haklı nedenleriniz,çıkmayan yollarınız,yaşamak istemediğiniz zamanlarınız,kurmak istemediğiniz cümleleriniz...ve siz...sadece ve yeg den kendinizsiniz...başka nedenler bulmak için son bi çabanız kaldıysa içinizde hissedebildikleriniz için tanrıya şukretmekle başlayabilirsiniz...hissettiğiniz tek bi sıcaklık tüm hayatınıza bedel hayallerinize destek başarılarınıza neden demek olabilir belkide...ki ben tamda şu sıra bana armağan biri için teşekkür ediyorum tüm evrene...her defasında yenıden masalları sevdirdiği için inancımı yenılediği hayallerimi desteklediği için varlığının uzaklıklar yada zamanla ölçülemediği için başarılarıma neden hayatıma renk olduğu için...kazanmak yada kaybetmek değil var olabilmek ve kendin olabilmekti önemlı olan...bilmediğimiz savaşlara dahil edildiğimizde ve çokça üzüldüğümüzde birileri tarafından her defasında incitildiğimizde...ençok kahkahalarımız geliyo kulağıma bide hep var olucağına
oysa kimseden acısını çıkarmak gıbi bi niyetim yok...evet bi acım var ama bunu heleki sevdiklerime ödetmek değil amacım...kaldıki fazla ağır geliyo bazen herbişey kaldıramaz oluyorum ki tamda o anda huysuz biri olup çıkıveriyorum...telaşımın nedenı geç kaldığım onca şeyin bedeli gibi esasen...başka bi sebep bulamıyorum...ilaçlardanmı bu gerginlik bu mutsuzluk acaba...ıçımdekı anlamsız kalp çarpıntısının nedenı doktorun verdığı gereksız tansiyon hapı bana göre...yada kahveyi azaltmış olmamın bı etkısıdır kım bılır...sıkılıyorum herşeyden her durumdan her andan...yetiştirememkten korkuyorum hıçbır şeyı ve kendımı...neye uzatsam elımı eksık kalıyorum bır dığerıne yapamıyorum ışte...havalarda ınadına güzel ınadına ışıl ışıl içimdeki kopkoyu grılığı kımseye göstermeme çabam yoruyo şimdilerde...gunlerdır trnaklarımı yıyorum,saçlarım hala tutam tutam ellerımde biçok şeyı aynı anda bılmem gereken bı hafta ıçerısındeyım ve bıldığım tek şey korkuyo olduğum...gözlerine değmemek ıçın ınsanlardan
Kilometrelerce ne demek biliyormusun...hiç hayatında kilometrelerce uzaktayken ile başlayan cümleler kurdunmu.muhtemelen kurmamışsınız yada en azından kısmet olmuşta birkez öylesine bi laf etmişsen hatırlamayacağın kadar önemsiz bi konuda falandır herhalde.ben bu koca seneyi kilometrelerce uzakta geçirdim ondan ve kendimden ve geriye kalan tüm hayatımdan kilometrelerce uzakta...bir adım yaklaşamadan üstelik ne ona ne hayatımıza... Kilometrelerce ile başlayan onca kelime...tükendik...ne desem boş ne desem fazladan anlamsız kaldı...hayatımda kocaman bir anlam kayması öylece kalakalmış haldeyim...onsuz yaşamak hep eksik kalmak hiç yetememek gibi insan dandik bir film sahnesine ne kadar ağlar ki ... evet ben her daim sulu göz bir insandım Onu da al koy bir kenara...insan hiç uyuyamadığı gecelerden hiç uyanmak istemediği sabahlara nasıl uyanır uyanırmış...uyur uyanık yarım yamalak eksik gedik öyle böyle yaşarmış işte ne kadar yaşamaksa nasıl yaşamaksa kitap okuyamadan sevgiliye sarılıp uyu