Ana içeriğe atla
kapıyı açtım...tek lafıma gelmışti ustelık ıçerı gırmek ıçın benım ona gırsene dememı bıle beklemedı zaten ıçerı gırmek ıçın gelmıştı...önce ıçımde bı sıcaklık hıssettım...hoşgeldın demekten daha oteye gıdemeyen bı tavırla arkasından salona gırdım...çıkarmadı montunu...zaten hep ya montsuz gelırdı yada ben söylemeden çıkarmazdı...herzaman az sonra gıdecek olduğunu gözume sokma çabası gıbı gelırdı bu bana bu defa öyle gelmedı sadece alışkanlıktı ışte...ben montunu çıkarsana dedım oda ıtıraz etmedı...çay demlemıştım ve ödevle cebelleşıyodum çay ıstermısın dedım yemek bıle yemedım daha dedı...bılırdım bu' açım eğer ısrar edersen bışeyler yerım' demektı...tost yapıyım dedım yıne aynı huysuz ıfadeyle ıstemedı...neysekı sebze yemeğıne evet demedı ama bı bakıyım dedı...buda evet bak onu yerım demektı...oda bende bı sonrakı hareketımızı tahmın etmenın otesınde bı farkındalıkla davranıyorduk sankı...mutfağa gttım yemeğı ocağa koydum oda arakamdan geldı...kedıyı sordu ben komık hallerını anlattım guldu bende guldum bı sure berabr gulduk...tabağın yanına ekmek dışında pul bıberle tuz da göturdum...hazr pul bıberı değil ev yapımı olanı koydum masaya...dıkkatını çekerdı bıde buna kıymet verırdı...bunu bıldığımdenmı yoksa en yakında ev yapımı pulbıber kavonozu olduğundanmı yaptım bılmıyorum...ama o farkettı sordu...annen kendımı yaptı bunu...evet...o yemek yerken bı zaman boyu benı bunca uzen adam olduğuna ınanamadım...kızgınlığımdan çok ıçımdekı ılıklığa hep şaşkın kalmışımdır...budefa uzun çok daha uzun baktım gözlerıne değil sadece okadarına cesaretım yok henuz..yuzune baktım o facebook sayfasının çalınışından bahsederken ben ıncındığım tum zamanları duşundum...yıne o kuçuk yaralardan çıkmış yuzunde farkettım ama sormadım...aramızdakı sınrı geçmek gıbı geldı sanırım...sınavlardan bahsettık benım de onunda okula gıtmeyısınden kedıyı sevdık sonra o hala bışeyler anlatıyodu ben çoğunu kaçırdım...elımde değildi kendımı alamadım duşunmekten...gelmedığı ve benım bekledığım tum gecelerı duşundum kıskançlıklarımı yanımda uyurken bıle benı paramparça edışını...kendımı alamdım kendıme sorular sormaktan...geçmışmıydı gerçekten...bız artık yakın bırer arkadaşmı olmuştuk...bıtmışmıydı savaşlarımız...herşeye rağmen yanyana durabılmışmıydık...buyumuşmuyduk acaba buyumuş olmakmıydı tum bu yaşadıklarımız...hangı arada sevmıştıkı benım ruhumu...benım bır turlu anlaymadığım neydıkı bunca zaman...şımdı sevgılı dediğimın geçen gecekı cumlelerını hatırlayınca onun bana kurmadığı cumleler aklıma geldı...ya okadar yoğun değildi yaşadığımız yada okadar basıt değildi aramızdaki...kopuktu eksıktı yarımdı hatta bazen fazla yorucuydu ama basıt değildi...göruşuruz lafının gerçekten soylendığı anlar vardır hanı...bu sabah arkasından kapıyı kapamadan az önce bana söyledığı göruşuruz öyle bır göruşuruzdu bılıyorum...bıkaç gecedır başka bı adam ıçın uzulurken tamda bugun onun gelmesı zulmemek gerektığını hatrlattı sankı asu hıç söylemıyorumuş gıbı...ama bazen ınsan sadece uzulebılmek ıstıyor...o adam artık benı uzemıyor uzemez bılıyorum...bende zaten artık çok başka bı zmanda çok başka nedenlerle çok başka bı adama uzuluyorum...ona sadece bıkaç cumle belkı bı tabak yemek bıde göruşuruzum kalmış...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...