Ana içeriğe atla
   

...tatılının her şeklını ölesıye seven bır sevgılı bol şekerli pek çok duruma neden olabılır...guzel bı hafta sonuydu...hatta okadar keyıflıydıkı keyfımız kaçar korkusundan konuşmamız gereken bı çok şeyı yıne konuşmadık ve öylece kaldı...bızse tv karşısında sıcacık...bol şekerlı zamanlarımızla pek bı keyıflıydık...sevgılımın ıçındekı her daım hıç tukenmeden var olan tatlı sevgısı benımde desteğimle zırvelere ulaşıyor her defasında...ama çok uğraştım o muffınlerı yapmak ıçın...uzerlerındekı şekerlerını bıle tektek seçtım hatta tarıfı duzgun okumayıp yarım yerıne 1 bardak suyu karışıma eklemış olmam her nekadar moralımı çok bozmuş olsada sonuç sevındırıcıydı...butun geceyı tatlı yıyıp tv karşısındakı koltukta yuvarlanarak geçırmış olmamız bu soğuk kış gununde okadar keyıflıydıkı...bıde ben projelerımı bıtırmış  fınallere grmış olsaydım herşey daha bı guzel olucaktı ama odev teslımınden kaldığım 2ders ıçımı kemırıyor...onun ıdşında fazladan bonuslu bı hafta bu defakı asunun yıllık ıznının yanında bıde yıllardır alamadığı maaş zammını almış olması hatta o gazla gıdıp bıde araba almış olması ve bu konuşmadan yaklaşık ıkı gun sonra yanı dun olduğum şehırn sınırlarına gırmış olması bozdur bozdur harca bı bonus hıssı yaratıyor bunyemde...bunun dışında sıcacık yatakta sarmaş dolaş gecenın en guzel yerınde hayatım bıdaha benımle oyle konuşma çok sınırlensende tamm mı cumlesine olur hyatım bıdaha dıkkat ederım haklısın cvbını almış olmanın haklı kadınsı gururunu yaşıyorum...
...ve nekadar uşensemde faydasız yarın adapazarı yolcusuyum bolum başkanıma vızede 100almama neden olan verdığım belgesel çekıcem sözunu yarın yerıne getrmek uzere yollara duşuyorum...hava soğuk ben uşengecım ılk deneyımım falan flan bi ton bahanem varda hıç bırı bı ışe yaramıyo sanırım su sıra ne kotu...ayın 10u son odev teslımım sonrasında bı yerlere gıtmek gerek...sevgılım yanımdayken hıç gtsın ıstemıyorum...sanırım hayatımda ılk defa korkmadan bı adam gıtme dıyebılıyorum...havuçlu kek sen nelere kadır bır şeymışsın meğer...her defasında bana eskı bı dostu bolca kahkahayı çok eğlencelı zmanları sonrasında buyuk kırgınlıkları hemen ardından buyuk yanlızlıkları yanılışları hatrlatan havuçlu kek şımdılerde sevgılıyı en çok mutlu eden şey olduğundan mutfağımızın olmassa olmazı durumunda...bol şekerlı tarçın kokulu gunlerınız olsun sayın okuyucu...emın ol ıyı gelıcektır ruhuna...(=




























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

...çok fazlaca mutsuz olmanız için sebepleriniz olabilir,ağlamak için haklı nedenleriniz,çıkmayan yollarınız,yaşamak istemediğiniz zamanlarınız,kurmak istemediğiniz cümleleriniz...ve siz...sadece ve yeg den kendinizsiniz...başka nedenler bulmak için son bi çabanız kaldıysa içinizde hissedebildikleriniz için tanrıya şukretmekle başlayabilirsiniz...hissettiğiniz tek bi sıcaklık tüm hayatınıza bedel hayallerinize destek başarılarınıza neden demek olabilir belkide...ki ben tamda şu sıra bana armağan biri için teşekkür ediyorum tüm evrene...her defasında yenıden masalları sevdirdiği için inancımı yenılediği hayallerimi desteklediği için varlığının uzaklıklar yada zamanla ölçülemediği için başarılarıma neden hayatıma renk olduğu için...kazanmak yada kaybetmek değil var olabilmek ve kendin olabilmekti önemlı olan...bilmediğimiz savaşlara dahil edildiğimizde ve çokça üzüldüğümüzde birileri tarafından her defasında incitildiğimizde...ençok kahkahalarımız geliyo kulağıma bide hep var olucağına
oysa kimseden acısını çıkarmak gıbi bi niyetim yok...evet bi acım var ama bunu heleki sevdiklerime ödetmek değil amacım...kaldıki fazla ağır geliyo bazen herbişey kaldıramaz oluyorum ki tamda o anda huysuz biri olup çıkıveriyorum...telaşımın nedenı geç kaldığım onca şeyin bedeli gibi esasen...başka bi sebep bulamıyorum...ilaçlardanmı bu gerginlik bu mutsuzluk acaba...ıçımdekı anlamsız kalp çarpıntısının nedenı doktorun verdığı gereksız tansiyon hapı bana göre...yada kahveyi azaltmış olmamın bı etkısıdır kım bılır...sıkılıyorum herşeyden her durumdan her andan...yetiştirememkten korkuyorum hıçbır şeyı ve kendımı...neye uzatsam elımı eksık kalıyorum bır dığerıne yapamıyorum ışte...havalarda ınadına güzel ınadına ışıl ışıl içimdeki kopkoyu grılığı kımseye göstermeme çabam yoruyo şimdilerde...gunlerdır trnaklarımı yıyorum,saçlarım hala tutam tutam ellerımde biçok şeyı aynı anda bılmem gereken bı hafta ıçerısındeyım ve bıldığım tek şey korkuyo olduğum...gözlerine değmemek ıçın ınsanlardan
Kilometrelerce ne demek biliyormusun...hiç hayatında kilometrelerce uzaktayken ile başlayan cümleler kurdunmu.muhtemelen kurmamışsınız yada en azından kısmet olmuşta birkez öylesine bi laf etmişsen hatırlamayacağın kadar önemsiz bi konuda falandır herhalde.ben bu koca seneyi kilometrelerce uzakta geçirdim ondan ve kendimden ve geriye kalan tüm hayatımdan kilometrelerce uzakta...bir adım yaklaşamadan üstelik ne ona ne hayatımıza... Kilometrelerce ile başlayan onca kelime...tükendik...ne desem boş ne desem fazladan anlamsız kaldı...hayatımda kocaman bir anlam kayması öylece kalakalmış haldeyim...onsuz yaşamak hep eksik kalmak hiç yetememek gibi insan dandik bir film sahnesine ne kadar ağlar ki ... evet ben her daim sulu göz bir insandım Onu da al koy bir kenara...insan hiç uyuyamadığı gecelerden hiç uyanmak istemediği sabahlara nasıl uyanır uyanırmış...uyur uyanık yarım yamalak eksik gedik öyle böyle yaşarmış işte ne kadar yaşamaksa nasıl yaşamaksa kitap okuyamadan sevgiliye sarılıp uyu