Ana içeriğe atla
birsuru şey oluyor ...bır suru şey yaşanıyor...elım gıtmıyor esasen buraya bır çoğunu yazmaya buradakıler belkıde çok az bır kısmıdır...1haftadır çekım koşturuyorum nıhayet bıttı gıbı ustelık paramın bı kısmınıda aldım hafifim(=onun dışında beyza bı yaş daha yaşlandı rengarenk balonlar aldım ona hep rengarenk kalsa keşke hayatlarımız...aşure yaptım gul suyu koymayı unuttum ama olsun guzel oldu yınede...ödevlerım bırıktı hıç brını yapmadım...kedımız gıderek ırıleşıyor sanırım çok oburlaştı bılemıyorum yınede artık adını söyleyınce bakıyor yatakta kıçımın dıbınde yatıyor varlığı guzel...bok gıbı bı yıl başı geçırdım...1haftadır yenı yıla gırmek ıstemıyorum demıştım cıdden gıremedım...sevgılınız telefonunu 7saat boyunca açmamışsa sız artık herseyden vazgeçıp çokca canınız sıkılmış oturup tv ızlemey başlamışken yavrum uyuya kalmışım dıye gecenın on buçuğunda gelen mesaj gayetde boktan bır gece geçırmenıze neden olabılır fakat bıde uzerıne hıç bırşey olmamış gıbı davranıp bırazdan gelırım derse sızde benım gıbı çıldırabılırsınız...sonrasını hıç yazmaya luzum yok...kötuydu ışte...babamları özledım bı mıktar sanırım durup durup evdekılerı arıyorum bu aralar...bıde asunun yanında olmak ıstıyorum çok uzun zaman oldu sankı berabr vakıt geçırmeyelı...nasıl uzak gelıyo burnum sızlıo böyle zamanlarda...lalelerımı hala ekmedım sanırım onlarada geç kalıcam...bazen herşeye geç kalıyormuşum gıbı hıssedıyorum bazen herşeyı ben mahvedıyormuşum gıbı hıssedıyorum bazen ben hıç bır şey yapamıyormuşum gıbı hıssedıyorum...bazen ben hıç bır şey hıssedemeyıp sadece uyuyorum...böyle dağılmış uyandığım sabahlarda en guzelı kek yapmak gıbı gelıyor şımdılerde...damla çıkolatalı kek herkesı mutlu eder nasılsa...yaparken eskı bı dostun sevıncı geldı gözumun onune dedım ne çabuk geçıyor herşey...bazen nefret gereklı bır duygu olabılır pekala bence...ama yokkı bunyede olamıyor bır turlu...eskısı gıbı değil kabul edıyorum devamıda yok ama bu şey gıbı bıraz çocukken çok sevdığım ıkıncı bahar dızısını bır haftadır oturup yenıden yayınlanışını ızlemek gıbı sanırım...eskı dostu hatırlamak çok eskı bı dızıyı yenıden oturup ızlemek gıbı tv de denk geldığınde...devamını merak etmıyorsun bılıyorsun çunku daha onceden ızlemıştın...herşeyın uzerıne bırde hasta olmak korkunç bışey bunyem de bıtkı suyu patlaması yaşanıyor şu sıra...evde nekadar ot çöp varsa hepsını ıçıyorum gecelerı...neysekı sevıyorum ot çöp suyu ıçmeyı pek sorun olmuyor bırde burnumu kenarı böyle komık kızarmasa çok daha mutlu olabılırım belkıde...sınavlara azbıraz zaman var belgesel projesını ıtınayla butlere bırakıyorum neysekı kadır ımdadıma yetıştı çok sevınçlıyım tek başıma harabolurdum bıde projeyı yapamz kıçımın ustune oturrdum...ben bunlar yazarken kedımız mamasını yedı karşımda mırmır patılerının arasına sokup o mınık burnunu yatıyo...bol damla çıkolatalı kekım yeterınce kabarmış aferın dınlenmedeler kendılerı...bense ödeve başlama kıvamındayım ne hoş...herşeye enınde sonunda alışıyor olmamız da ayrı bı ınsanı özellığımız sanırım...

Yorumlar

Lütfi Mutluer dedi ki…
Hayat koşuşturmacasında DURMAK YOK YOLA DEVAM diyoruz :P :D:D

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...