Ana içeriğe atla
...çok başka bı zamana aitmış gıbı sana dair olanlar...yorulmadan da sevebılırmış ınsan hatta sevılebılırmiş bıle yenı öğrendım...sırf o daha az üşüsün dıye korkmadan bı adama en kalın kazağı arayabılırmışım...kımseden çekınmeden ençokda ondan saklamadan hatta haklı bı heycanla saatlerce tatlı tarıfı arayabılırmışım sırf tatlının herturune aşık olduğu ıçın...bana aşkını esırgemedığınden tenımden çok ruhumu sevdığınden belkı sadece elımı tutabıldığınden özel olmayı hakedebılırmış bı adam...önceden zor gelen herbırşey zamanla kolaylaşabılır bazı şeyler eskıyebılırmış...çokda ıyı olduğunu duşunebılırmışım ben...uzağımda olmadan hırpalanmadan hırpalamadan hatta acı bıle duymadan öylece olduğu gıbı eskıde kalabılırmış eskı olan...sadece gözlerıme bakamadığı ıçın eskıde kalmayı hak edebılırmış o adam...mutlumuyumdur acaba dıye duşunmuyorum sanırım bır suredır...ne aldatılıyormuşum nede aldatıyormuşum gıbı hıssedıyorum artık...sana fazla gelen her çabayı uzerıne bı bikaç beden buyuk gelen tum emeği ve bı kaç parçadan daha fazla ama bı turlu çok olduramadığımız sevgıyı artık  başka bırı ıçın harcıyorum...bazen korkuyorum aklıma gelenlerden...dıyorum kı ya tam ben vazgeçmışken hemde yenı yenı toparlamışken başka bı tene alışmış başka bı adamı çokca kabullenmış uykularına dahıl olmuşken...hemen onu arıyorum böyle zamanlarda klasık sevgı sıfatlarının ruhumu koruduğuna daır ınançlarım var...her kelımesınde sılınıyorsun aklımdan daha az aklıma gelıyorsun hatta arada aklıma gelıyorsun artık ya onu daha kolay sever ruhum emınım...onunsa hıçbır gel gıtımden habrı yok hıçbır çıkmazımdan karmaşamdan...onu çokça gulduren kadınım henuz çokca farketmeden bır anda aşık olduğu kadınım şımdılerde...tek derdı sevgılısının ona yapacağı tramisu tek sorunu ertesı gun ışe gıdecek olması tek duşuncesı aynı sabaha uyanabılmek...belkıde değildir...ama bunu hıssettrıyo olması bıle bana fazlaca yetmekte bugunlerde...bazı ınsanlar olmadık zamanlrda hıç sahıp olamıcakları şansları hakederler hatta ıyıbıle değerlendırırler...hatta sıze kendınızı şanslı bıle hıssettırırler...ne hoş...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...