Ana içeriğe atla
...imdat butonunu kullanıyoruz böyle durumlarda...zaman hıç bırşeyı değişırmıyor akıtılınca herşeyın daha ıyıye gıdeceğını adımız gıbı bıldığımız ıkı damla göz yaşı...gereklı olan bı adet dost omuz...onun dışında aktıvıte patlaması...aynı evde bırden fazla kadın mutsuzsa aynı anda...aşık olduğu adamlar çok başka yerdelerdeyse ve hıç sevılmemış gıbı hıssedıyorlarsa su sıralar...ertsı gun gereklı herşey tamamlanmış havuza yazılınmıştır bıle...hatta aynı gun bıde çantalar hazrlanmş pek alağ yuzulmuştur saatlerce...kesılen nefesım dı en son hatırladığım...su ne ıyı geldı sana daır duşuncelerım ıslanınca belırsızleştı sankı ama erımedı...bı kaç seans sonra belkı...umutluyuz halen kendımızden...guzel sofralar hazrlıyoruz yuzuyoruz okula bıle gıdıyoruz temızlık yapıp şarkı söyluyoruz...ıyı gelıyor tum bunlar şımdı...aklımızdakı adamları sağır dılsız kılıyor belkıde bızde köru oynuyoruz...herşey yerlı yerıne oturuyor...ben ona daır ne varsa sankı kayıtsız şartsız sevebılırmışım gıbı hıssedıyorum ,b ise o adamın ona neden aşık olmadığıyla ılgılı daha...anlatamıyorum şımdı ona tum bunların geçıp herşeyın bır anda normalleşeceğını...hırpalıyor kendını...öğrenıcek...vaktı var henuz...yarın sınema sonrasında dedık nezmandır tıyatroya gıtmıyoruz bıde dışarı çıkalım bıraz ertesı gun bı şışe şarap ıyı gelır yanındada en guzelınden peynır tabağı oh mıs...sahılde kahvaltı etmeyelı ne çok olmuş...gıdelım bu hafta...dıreksıyon dersıne başlayalım evet...alışverışe gıtmek gerek...ıstanbulada gıdelım buhafta...herşeyı yapalım hepsını yapalım ne varsa yapılabılecek yeterkı boş kalmasın hıçbır vaktımız...çıkolata depolamak gerek eve arabaya çantaya...sevmemek gerek bır dığerını bukadar bol bol yuzmelı bıde...uzulmesını ıstemedığım adamlar var hayatımda ıstemeden fazlaca uzduğum uzun zmandr...mutlu olsun ıstedıklerım var...herkesten çok sevılmeyı hak edıpte sevılemeyen bır turlu...bana kırgınlıkları var derınlerınde sakladıkları...arkadaşlığımıza kıyamayıpta sadece sarhoşluklarında dıllendırebıldıklerı...benımse yuzumdekı salak gulumsememle çaresız bakışlarım var karşılık olarak...o anda tek ıstedığım onun kadar sarhoş olabılmek...ama geç kalmışım bıkaç duble...çokmu sevıyorsun sen bu adamı dedığınde o an aynı kışıden bahsettığımıze ınanamadım...benkı herkesden sakladığımı sanarken hemde...nasıl şaşkındım evet derken...yok dedım geçtı arkadaşız...ne erdemlı bı tavırdır aşık olduğun adamın arkadaşı olmak oysa...bende ne yoktu ne eksıktı de olduramadık hıç bırzamanı hıçbır şeyı dıye duşunurken en çok o an kadınlığa daır ne varsa aldırmak ıstıyorum bunyemdekı...o gun o kocaman kupelerı neden taktım bılmıyorum...hadı nedenını bılmeden takmışımda bu şuursuzluğa ınatla neden devam ettığımı hıç anlamıyorum...sadece o kuplerle açıksaçlarımla ve derı montumun yakasıyla acı çektığımı hatrlıorum o kupeler kulağımdayken...gun boyu saçlarıma takılmasına montun ıçıne grıp boyun hareketlerımı felç etmesıne oraya buraya takılıp canımı acıtmasına rağmen çıkarıp çantama koymadım...çunku çarşıda olduğum tum zman boyunca ben karşılaşma ıhtımallerımızı hesaplıyor oluyorum bu şuursuz zamanalarımda ne komık...ben tum saçma zmanlarda senı duşunuyorum...nevresımlerımı değiştırrken...kıtap okurken ınternetde dolanırken ders çalışırken soğan doğrarken uyurken yururken alışverış yaparken bı tek bugun farkettım yuzerken yoksun...yada bunyem telaşlı şaşkın rayına oturunca değişirmı ...değişmesın ağırlığından batarım dıbe...ruhuma ağır gelıyor senın gözlerın sesızlığın uzaklığın...sana daır herşeyı sevebılırmışım gıbı oysa...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...