Ana içeriğe atla
...imdat butonunu kullanıyoruz böyle durumlarda...zaman hıç bırşeyı değişırmıyor akıtılınca herşeyın daha ıyıye gıdeceğını adımız gıbı bıldığımız ıkı damla göz yaşı...gereklı olan bı adet dost omuz...onun dışında aktıvıte patlaması...aynı evde bırden fazla kadın mutsuzsa aynı anda...aşık olduğu adamlar çok başka yerdelerdeyse ve hıç sevılmemış gıbı hıssedıyorlarsa su sıralar...ertsı gun gereklı herşey tamamlanmış havuza yazılınmıştır bıle...hatta aynı gun bıde çantalar hazrlanmş pek alağ yuzulmuştur saatlerce...kesılen nefesım dı en son hatırladığım...su ne ıyı geldı sana daır duşuncelerım ıslanınca belırsızleştı sankı ama erımedı...bı kaç seans sonra belkı...umutluyuz halen kendımızden...guzel sofralar hazrlıyoruz yuzuyoruz okula bıle gıdıyoruz temızlık yapıp şarkı söyluyoruz...ıyı gelıyor tum bunlar şımdı...aklımızdakı adamları sağır dılsız kılıyor belkıde bızde köru oynuyoruz...herşey yerlı yerıne oturuyor...ben ona daır ne varsa sankı kayıtsız şartsız sevebılırmışım gıbı hıssedıyorum ,b ise o adamın ona neden aşık olmadığıyla ılgılı daha...anlatamıyorum şımdı ona tum bunların geçıp herşeyın bır anda normalleşeceğını...hırpalıyor kendını...öğrenıcek...vaktı var henuz...yarın sınema sonrasında dedık nezmandır tıyatroya gıtmıyoruz bıde dışarı çıkalım bıraz ertesı gun bı şışe şarap ıyı gelır yanındada en guzelınden peynır tabağı oh mıs...sahılde kahvaltı etmeyelı ne çok olmuş...gıdelım bu hafta...dıreksıyon dersıne başlayalım evet...alışverışe gıtmek gerek...ıstanbulada gıdelım buhafta...herşeyı yapalım hepsını yapalım ne varsa yapılabılecek yeterkı boş kalmasın hıçbır vaktımız...çıkolata depolamak gerek eve arabaya çantaya...sevmemek gerek bır dığerını bukadar bol bol yuzmelı bıde...uzulmesını ıstemedığım adamlar var hayatımda ıstemeden fazlaca uzduğum uzun zmandr...mutlu olsun ıstedıklerım var...herkesten çok sevılmeyı hak edıpte sevılemeyen bır turlu...bana kırgınlıkları var derınlerınde sakladıkları...arkadaşlığımıza kıyamayıpta sadece sarhoşluklarında dıllendırebıldıklerı...benımse yuzumdekı salak gulumsememle çaresız bakışlarım var karşılık olarak...o anda tek ıstedığım onun kadar sarhoş olabılmek...ama geç kalmışım bıkaç duble...çokmu sevıyorsun sen bu adamı dedığınde o an aynı kışıden bahsettığımıze ınanamadım...benkı herkesden sakladığımı sanarken hemde...nasıl şaşkındım evet derken...yok dedım geçtı arkadaşız...ne erdemlı bı tavırdır aşık olduğun adamın arkadaşı olmak oysa...bende ne yoktu ne eksıktı de olduramadık hıç bırzamanı hıçbır şeyı dıye duşunurken en çok o an kadınlığa daır ne varsa aldırmak ıstıyorum bunyemdekı...o gun o kocaman kupelerı neden taktım bılmıyorum...hadı nedenını bılmeden takmışımda bu şuursuzluğa ınatla neden devam ettığımı hıç anlamıyorum...sadece o kuplerle açıksaçlarımla ve derı montumun yakasıyla acı çektığımı hatrlıorum o kupeler kulağımdayken...gun boyu saçlarıma takılmasına montun ıçıne grıp boyun hareketlerımı felç etmesıne oraya buraya takılıp canımı acıtmasına rağmen çıkarıp çantama koymadım...çunku çarşıda olduğum tum zman boyunca ben karşılaşma ıhtımallerımızı hesaplıyor oluyorum bu şuursuz zamanalarımda ne komık...ben tum saçma zmanlarda senı duşunuyorum...nevresımlerımı değiştırrken...kıtap okurken ınternetde dolanırken ders çalışırken soğan doğrarken uyurken yururken alışverış yaparken bı tek bugun farkettım yuzerken yoksun...yada bunyem telaşlı şaşkın rayına oturunca değişirmı ...değişmesın ağırlığından batarım dıbe...ruhuma ağır gelıyor senın gözlerın sesızlığın uzaklığın...sana daır herşeyı sevebılırmışım gıbı oysa...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

...çok fazlaca mutsuz olmanız için sebepleriniz olabilir,ağlamak için haklı nedenleriniz,çıkmayan yollarınız,yaşamak istemediğiniz zamanlarınız,kurmak istemediğiniz cümleleriniz...ve siz...sadece ve yeg den kendinizsiniz...başka nedenler bulmak için son bi çabanız kaldıysa içinizde hissedebildikleriniz için tanrıya şukretmekle başlayabilirsiniz...hissettiğiniz tek bi sıcaklık tüm hayatınıza bedel hayallerinize destek başarılarınıza neden demek olabilir belkide...ki ben tamda şu sıra bana armağan biri için teşekkür ediyorum tüm evrene...her defasında yenıden masalları sevdirdiği için inancımı yenılediği hayallerimi desteklediği için varlığının uzaklıklar yada zamanla ölçülemediği için başarılarıma neden hayatıma renk olduğu için...kazanmak yada kaybetmek değil var olabilmek ve kendin olabilmekti önemlı olan...bilmediğimiz savaşlara dahil edildiğimizde ve çokça üzüldüğümüzde birileri tarafından her defasında incitildiğimizde...ençok kahkahalarımız geliyo kulağıma bide hep var olucağına
oysa kimseden acısını çıkarmak gıbi bi niyetim yok...evet bi acım var ama bunu heleki sevdiklerime ödetmek değil amacım...kaldıki fazla ağır geliyo bazen herbişey kaldıramaz oluyorum ki tamda o anda huysuz biri olup çıkıveriyorum...telaşımın nedenı geç kaldığım onca şeyin bedeli gibi esasen...başka bi sebep bulamıyorum...ilaçlardanmı bu gerginlik bu mutsuzluk acaba...ıçımdekı anlamsız kalp çarpıntısının nedenı doktorun verdığı gereksız tansiyon hapı bana göre...yada kahveyi azaltmış olmamın bı etkısıdır kım bılır...sıkılıyorum herşeyden her durumdan her andan...yetiştirememkten korkuyorum hıçbır şeyı ve kendımı...neye uzatsam elımı eksık kalıyorum bır dığerıne yapamıyorum ışte...havalarda ınadına güzel ınadına ışıl ışıl içimdeki kopkoyu grılığı kımseye göstermeme çabam yoruyo şimdilerde...gunlerdır trnaklarımı yıyorum,saçlarım hala tutam tutam ellerımde biçok şeyı aynı anda bılmem gereken bı hafta ıçerısındeyım ve bıldığım tek şey korkuyo olduğum...gözlerine değmemek ıçın ınsanlardan
Kilometrelerce ne demek biliyormusun...hiç hayatında kilometrelerce uzaktayken ile başlayan cümleler kurdunmu.muhtemelen kurmamışsınız yada en azından kısmet olmuşta birkez öylesine bi laf etmişsen hatırlamayacağın kadar önemsiz bi konuda falandır herhalde.ben bu koca seneyi kilometrelerce uzakta geçirdim ondan ve kendimden ve geriye kalan tüm hayatımdan kilometrelerce uzakta...bir adım yaklaşamadan üstelik ne ona ne hayatımıza... Kilometrelerce ile başlayan onca kelime...tükendik...ne desem boş ne desem fazladan anlamsız kaldı...hayatımda kocaman bir anlam kayması öylece kalakalmış haldeyim...onsuz yaşamak hep eksik kalmak hiç yetememek gibi insan dandik bir film sahnesine ne kadar ağlar ki ... evet ben her daim sulu göz bir insandım Onu da al koy bir kenara...insan hiç uyuyamadığı gecelerden hiç uyanmak istemediği sabahlara nasıl uyanır uyanırmış...uyur uyanık yarım yamalak eksik gedik öyle böyle yaşarmış işte ne kadar yaşamaksa nasıl yaşamaksa kitap okuyamadan sevgiliye sarılıp uyu