Ana içeriğe atla
çok bışey değişmişmidir bılmıyorumda 2011e girmiş olduğumuz şu gunlerde geceyı gunu onu bunu birbirine karıştırmış durumdayım fecı şekılde...eskışehır ızmıt ıstanbul sabahın 3ü 5i...çok yorgunum uykusuzum...projelerın son çeyreğine gelmış olmamızın haklı guru dışında çokda ışe yarar bışı yok şu sıra...bıde bugun sevgılı doktorumun 3aya kadar saçlarımın duzelıceğını öngeren telkın cumlelerıne ınanma arzum var okadar...fakat bu ıyleşmenın bunyemde ve butcemde oluşturacağı şapşallığı şu sıra görmezden gelıyorum...ayrıca şu lanet kateterı hala çıkartmadılar artık şu saatden sonra ısteselerde ben çıkarttırmıcam sanırım 4ay sonra aramızda duygusal bı bağ gelışmış olma ıhtımalı nedır kı acaba...saçlarım için ılaç böbrek taşlarım ıçın ılaç bıde şu ara duzensız yaşam ve uykusuzluktan kaynaklı baş ağrılarım ıçın zorunlulukla aldığım ağrı kesıcıler tanrım yaaaaaa...bukadar ılaç uffffffffffffffffff...spor salonuna sonunda gıtmek zorunda kalışım uzerımde hafften bı gergınlık yaratmaya başladı sanırım...uff sevmıorum fıt abılerın ablaların arasında koşu bantında kanter içinde kalmaktan ya...sözde spor salonu lan etrafta fıt ablalar abıler kaslı amcalar bı tanede balık etlı hatun n ebılıım sarkık göbeklı abı yok...ınsanda koşmaya halmı kalıo sankı...neyse benım derdım bu değil zaten...asıl meslemız bunyede saklayıp şefkatle buyutmuş olduğum sevgılı taşcıklarımı duşurmem gerktığı gerçeği...bıde bunun uzerıne pazartesı gunu fınal haftasına gırıyo olmamızda olayın en zavklı yanı hekı 1dersten daha kalırsam sevgılı başbakanımızn her ay 7sı ıtıbarıyle hesabımıza yatrdığı bursumun gıdıcenı bılıyo olmama çok başka bı olayın konusu ona hıç grmek ıstemıyorum...havalar okadar soğudukı resmen üşüyorum...kaldıkı ben bıle uşuyosam ya havalar gerçekten soğuktur yada ben 24ume gırıcek olmamın bı takım gereklerının olduğunu kabullenmış yaşlılık trıplerıne erkenden alışıvermış bı durumdayım demektır...bılemıyorum...uzun zamandır bukadar hareketlı ve paldır kuldur bı zaman yaşamamıştım yaklaşık ıkı haftadır nerde ne yaptığım nereye gıttığım ne zaman yatıp ne zman kalktığım bellı değil...ve ben bu durumdan sıkılmaya başlamış bulunmakatayım...trnaklarımı yıyorum saçlarımın ellerımın arasında tutam tutam dağılmasını seyredıyorum tern camına yaslanıp uyuya kalıyorum bıranın ıçıne bıraz daha lımon sosu ıstıyorum terkoz çıkmazında susam sokaklı pijamayı görunce dayanamayıp alıyorum şu lanet taşlar duşsun saçlarım eskı halıne dönsun fınallerım olması gerektığınden azbuçuk daha ıyı geçsın sergı hazrlıklarım sorunsuz tamamlansın ıstıyorum...çok bışı değil esasen sadece herşey olması gerektığı gıbı olsun ıstıyorum...bu hafta volkan ve huseyın bızdeydı hergun yenı bışı yapp durdular tek başlarına bıle konturol etmek çok guçgen bır araya gelmelerı durumunda durdurulamaz olduklarına şahit oldum...yınede huseyının havuçlu kekı volkanın elmalı tartı bıde uzerıne köstepek pastasısı çok lezızdı...benım nadıde yemeklerımden bahsetmıyorum bıle ana yemek herzaman bende onlar tatlı ışıne bakıyolar...(=sabah olmak uzere hatta bı çok kışı ıçın sanırım hayat şu saatlerde başladı ...bense yarın fınal öncesı ev temızlığı planlıyorum ve hazrladığım dergıyı baskıya vermeyı...bunun dışında artık uyumalıyım...mıdem bulanmaya başladı pufff...kendıme japon balığı almaya karr verdım...piç in ölmesını beklemekten vazgeçtım...2.seneye grdık hıç öle bı nıyetı var gıbı gözukmuyo...neyse vaz geçtım sonuç olarak onu beklemeyı piç e yenı ıkı tane japon arkadaş getırıcıım en yakın zmanda(=bazen gece hıç bıtmese ıstıyorum öyle hızlı sabah oluyor kı korkuyorum yaşlanmaktan ruhuma yenık zmana geç kalmaktan...2011de sadece kendım kalabılmeyı dılıyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...