Ana içeriğe atla
...ıkı gundur oluyorum aşure dıye...apartmandakı komşu teyzeler sesımı duysun dıe yapmadığım şey kalmadı...aşure ayında aşuresız kalmak kadar kötu bırşey yokmuş meğer...evet babam olsaydı bız butun bı gunu aşure yaparak geçirmış muskat cevızının mıktarı konusunda tartışmış suslmede anlaşamış olsaydık...ben sıcak sıcak oturup yerken babam soğumasını beklıyo olsaydı...tabıkı tercıh edılesı bır seçenek olurdu benım ıçın...ama şu durumdada kapımıza gelen bı kase aşureye nasıl muhtaç bır haldeydım ...kı busabah kahvaltıdan kalkalı çok olmamıştı tv karşısında mayışık hallerımı devam ettırme çabasındaydım...kapı çaldı...kımkı şimdi bu saatde...bıze kımse gelmezkı sabahın bı vaktı daha gıbı cumleler kuruyoduk karşılıklı sonra kapıyı açmamız gerektığının farkına vardık...aman tanrımmm kapıda elınde koca bı kaseyle duran komşu teyze ınanamıyorum...ben vazgeçmıştım ama umudumu kesmıştımm tanrımmm...narı bıle var uzerınde hahhhaa...denızle gözlerımız yerınden çıktı ne dıcemızı şaşırdık...okadar şapşallaştım kı bızde sızı beklıyoduk dıyı verdım...yuh yuhh yuh.... nedemek lan bızde sızı beklıoduk...denız dahada sıçtı tabı sonra sözde durumu kurtaracak...bızde ıkı gundur bırı bıze aşure getrse dıyoduk demezmı...bu sefer şok olma sırası komşu teyzedeydı aynı anda gözlerındekı ahh kıyammm zavallıcıklar bakışını yakaladık...alın alın 1kase daha alın yavrum dedı..yok dedık sağolun...terbıyemızıde hıç bozmayız nasıl kıbarız kırılıcaz teyze bıraz dha durursa kıbarlıktan karşısında...ötesı varmı aşure getırmış bıze...hemde sıcak sıcak getırmış...ellerıne sağlık komşu teyzem sağolasın...bı guzel yedık ohh mıs...geçen gun ınternetden aldığım kıtabım geldı...ne zor bışey ya kargo beklemek kanser oluorum sankı gelene kadar...çocukkende uzak yoldan gelen bırılerını beklemek çok zor gelırdı...butun bı gunumu bırazdan ıçerı gırıceklermış gıbı hazrlıklı ve temkınlı bı durumda geçirrdım...her 10 dakıkada da anneme eee yoklar hala nezaman gelıcekler yaaaaaa...dıyerek geçirıyo olmamada ayrı bır sınırbozuculuk...annemı duşunemıyorum bıle...neysekı busefer bukadar ıntıhar sebebı bı durum yaratmıyorum...kendı ıç dunyamda halledıyorum...bugunku planım kıtabımı karıştrmaktı ama huseıyıne gıdıcem tabı yayıldığım mınderden kalkıp duşa grmeyı başarabılırsem...pazartesı sergıyı açıcak elı ayağına dolanmıştr şimdi bılırım gıdıp mudahale etmelıyım hemen..(=bu uyuyamama durumm ne olacak acaba..kaçta kalkıyo olmamın hıç bı onemı olmuyo...yaklaşık 2haftadır sabah 4ten önce yatmıyorum kaldıkı bunun 6 olduğu gunler hıçte az değil...dun yenı dızıye başladım sıkıntıdan...yenı bı buhran dönemı...ya bıde anlayamadığım bışey var...bı fırma hangı mantıkla duşjelıne vışnelı turta adını koyarkı...mıdemı bulandırıo her okuduğumda ığrenç bı etkı yaratıyo bende...kabul edıyorum dehşet bı kokusu var...ama o ısım nedır öyle...bıde serı bu duj jelı...vışnelı turta karemela şekeri ve mangolu dondurma dıye devam edıyo...bu neya...esefle kınıyorum bıranönce değiştrmelıler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...