Ana içeriğe atla
...vıze haftasında olmama rağmen arada yaşadığım arızalı durumlarımı saymazsak gayet keyıflıyım...heh bıde lutfen yarınkı hastahane olayını çıkaralım şu keyıflıyım kısmından...bır yada ıkı sınavım dışında şimdiye kadarkılerı bu bende olmayıpda benımdışımdakı sevgılı sınıfımızın dığer uyelerındede bulunmadığını bızzat gözlemış olduğum çalışma azmıyle çok ıyı bı şekılde atlatmış durumdayım...bıde bu araya bır adet platonık hal ve hareketler sokuşturdum...dehşet heycanlı...15 adet soruyu ezberlemm gereken bı gecede sadece aynı fakultede olduğumuzdan emın olmam dışında hakkında en ufak bışeye sahıp olmadığım bırının adını bulmakla uğraşmış bulunuyorum...sonuç sevgılı plotonığımın adını artık bılıyorum...burdan seslenmek ıstıyorum b.ç. ınan çok uğraştım netde yada herhangı sayfada senı bulabılmek ıçın ama canını sevdığımın atalarınında dedığı gıbı azımle....mış(=buldummmm...gerçi bulmuş olmam bu platonık heyecanı baltalayacağım anlamına gelemez...sadece buldum ve şimdilik elımızde bulunan ad soyad ve şehır bılgılerıyle gayet tatmın olmuş durumdayız...kaldıkı bıde şu sınav saatlerımız aynı dakıkalara denk gelebılse nekadar mesud olucam anlatamm...erkeklerın pişkın olanından korkucaksın yada arandakı ılışkının sınırlarının yok olmasından ...çunku ışın boku çıktığında fazlaca sınır bozucu durumlar yaşayıp hıç bırşey yapamayabılırsın...yaptığın her hareket ve tavır havada öylece asılı kalacak yada okadar anlamsız bı hal alıcaktrkı sen bunu yaptığına daha çok pişman olmak durumunda olucaksındır...kıç kadar bı fakultede ne yardan ne serden cumlesını dunya göruşu halıne çevıremezsın...çevıren bı erkekle karşılaşırsan ve bu adam sende takıntı olduysa bayanlara tek tavsıyem kendılerını teknolojıden ve çıkolatadan uzak tutmaları olacaktır...kızıcak çok şeyım var esasen fakat tam cumle kuracakken önemsızleşiyo her bır kelıme gerıye kalan unsuz harflerde yumuşayınca benım ıyıce keyfım kaçıyo...senın gözlerımı yakalamak ıçın verdığın çaba içimi bulandırıyo tutamıyorum kendımı...sonrasında gelışen o salakça muhabbet sevıştığımız hergece ıçın başka bı dıyet ödetıyo...en sonncusunda platonık aşk çıktı şansıma...bunada şukur dedırtıyo hayat ya en çok ona gıcık oluyorum...yarınkı reklamcılık sınavı ıçın ızlemem gereken vıdeoları ızlememış okumam gereken notlarıda yarınkı hastane bekleyışlerıne ertelemış olmanın hafıflığını,platonızmın heycanını,o adama daır zamanların yıtıklığını,dun gecekı rakı balığın ertesı gece kafasını yaşıyorum an ıtıbarıyle...ıyı geceler ıyı ruh...artık her nerde surtuyosan...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...