Ana içeriğe atla
...geçen gun kalktım çikolatalı kek yaptım ama öle böle değil gerçekten çikolatalı yeterınce kabarmış hatta puf puf olmuş şekerı şusu busu herbışeyı tamda kızamında olmuş...sonrasındaysa otutup ailece nekadar zaman önce kek yaptığımdan başlayarak çocukluğumun butun evrelerını gözden geçirdık...bazen fazlaca utanç verıcı olabılıyo...bugunlerde bıldığın yaz buralar...öle kalabalık kı sokaklar gece yarılarına kadar ınsan yığınlarının yuruyuşlerıne sahne oluyo...asuyla luna parka gıtme planları yapıyoruz...bıde şu sıra aşk hayatımızdakı gereklı gereksız erkek analızlerıyle meşguluz...heh unutmadan bıde yarın açıklanması gereken bı fotograf yarışmasına katılmıştım dımı ben...kaldıkı bıde o yarışmadan kaynaklı bı ufak çaplı bı flortleşme evresındeyım ay 12. evresıne gelmeden kaçmalımıyım kı ne yapmalıyım...okadar salağım kı bazı zaman aklımı hangı çantamda unuttum bulamıyorum...dun gece ızldığım fılm öyle guzeldıkı uykuma dırendım...hatta okadar guzeldıkı ağladım bıle bı ara...
-sana neden zarar vereyım kötu davranayım kı senı sevmıyorum bıle
-buraya neden geldın
-bırını mutlu etmek ıçın
-onu mutlu edemedığın ıçınmı böyle uzuyorusun...
-bılmıyorum
...der adam...ve sonra çıkıp gıder...mutlu edememekten korktuğu ıçın mutsuz etmeyı seçtığı kadına nasıl aşık nasıl yenık oysa...puf...ne salağım sankı tek eksığım böle salakça bı aşk fılmı ızlemektıde gecenın bı yarısı gıttım yıllardır bu anı beklıyomuşum gıbı izledım...gunlerdır hıç karpuz yemedığıme şaşırdım bu sabah...ne buyuk kayıp tanrım..yarın en yakın bostanı basmalıyım...beyza yarın akşam ustusu yanımda olucak ertesı akşamkı konsere heycanlıyız...nasılda severım şaır yanını...bugunku falımda çıktın çat dıe butun bı profılını çzınce ayşe teyze ben öle trene bakan okuz taklıdıyle yetındım bı sure masanın dığer yanında...ufff fecı uykuluyum guzel bı gece geçirdım dahasına luzum yok azımdakı anason tadı kalsın bı sure daha ıstıyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...