Ana içeriğe atla
...bu kuş gecelerı kafa utuleme ışını artk görev edınmış durumda sanırım...saat gece yarısını geçtıkten sonra urkutucu bı hal alıyo bu durum...neysekı bırazdan yatıcam ve odamdan duyulmuyo...vucudumun neresını dövdursem dıye duşunuyorum şu sıra...bıde tum mıskınlığımle evde yayım yayım yayılıyorum...gunun bazı zamanlarında şeytan durtmuyo değil uymama çabası ıçerısındeyım çoğu kez(=asuşumun gelmesıne çok azbıraz bışey kaldı...mıdeme bıkaç kelebek kaçmış gıbı...ufff sabahları babam arıcak korkusuna uyuyamıyorum kafama göre ...arayıp dırek fırçalamaya başlıyo bu saatde uyunurumu kalk dıe...hayır bı kere arayıp kapatsa neyse yok ılla kaldırcak benı takmış kafasına...sabahkı kapı çalışının ruyamı gerçekmı olduğunu hala çözememış olmama rağmen babam tum gerçeklığıyle benı uykumdan etmeyı başardı...bugunu tamamen dızı ızlemekle geçirdık...ılk başlarda tıksınerek baktığımız sahnelere bıkaç bölum sonra baya ateşlı sayılabılecek tezahuratlarla eşlık etmeye başladığımızı farkettğımızde dızıyı bırakmak ıçın artk çok geçtı...sureklı herkesın sağda solda sevıştığı kaslı gladyötr amcaların bırbırını doğradığı sureklı bı entrıkanın başgösterdığı ve ınsanı kıtleme yetısıne sahıp bu dızıyı yenı keşfetmış olmamıza rağmen nasıl fınal bölume geldık anlayamadık...bu huzunle cebelleştık bı sure evcek...neysekı eskı takıntımız ılk göz ağrımız dığer dızımızın yenı bölumlerı 13hazıranda yayınlanıcakta onunla bı mıktar avunduk...bukez kendı çızdığım bı desenı yaptırma kararı aldım ama henuz ortada bışey yok...bu aralar bıkaç kıtap var okumayı duşunduğum...yolculuk fıkrıne heycanlanmaklada meşgulum tabı...beyza dalışa gıdyo yarın bu hafta bı mıktar yanlız olabılrım henuz bellı değil...uzaklaşmak ıyı gelıcek gıbı şu sıralar...can sıkıntısına abuksubuk ruh hallerıne girme eğilimlerı yaşadığımı hıssetmıyo değilim...yenı bırılerıyle tanışma ıhtıyacı yaşıyoruz şu sıra...acılen gıderılmesı gerek fazlaca sıkıldık sanırım...hıhı konuşucak dedıkodu bıle kalmadı bu aralar...sanırım senenın ılk çileğini bugun afıyetle yedım...çok daha mutlu gıbıyım...sadece bunun ıçın bıle kendımı ıyı hıssedebılırım...fakat kötu hıssetmek ıçın çok falazla bırıkmışım var bonuslarımı kullanıyorum şu sıralar...tırnaklarını yememelısın göksu...çok ayıp...oturduğumuz apartmandan nefret ettığımı daha önce yazmışmıydım ben?...neysa hatrlamıyorum...evet yaşadığım mahlleden ve ona aıt ınsanlardan ve buna dahıl olmaktan nefret edıyorum...ughhh fazla sert oldu(=yarınkı planlarım içinde ızlenesı bı fılm bulmak evden çıkmamak ve yenı bı kıtaba başlamak var...bıde eğer bu yoğunlugumun arasında fırsat bulursm fısun hocanın verdığı ödevı yapıp uslu uslu haber uretım uygulamalarını yapıcııım...fotoraf çekmeyemı çıksam acaba?...pufff şimdiden sıkıldım uyumalıyım sanırım...esasen yapamadığım şeyler yuzunden bu denlı kendımı ıncıtışım kaçamadıklarım sıkışıp kaldıklarım takıntılı yanlarım yuzunden...yarın kahve içmeye gelsene kızlar olmasada ben evde olucam...hem gelırsen balığımı sen beslersın yarın onada değişiklik olur...daha önce hıç balığın oldumu...neyse bı önemıde yok zaten...zaten ben ızlıcektım ıstersen fılmıde beraber ızleyebılrız...ıstedığın zaman gıdersın...ınan benım ıçın fark etmez...takma kafana kım olduğunun bı önemı yok...olmak ısteğin kışı gıbı davran ben ınanıyomuş gıbı yaparım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

...çok fazlaca mutsuz olmanız için sebepleriniz olabilir,ağlamak için haklı nedenleriniz,çıkmayan yollarınız,yaşamak istemediğiniz zamanlarınız,kurmak istemediğiniz cümleleriniz...ve siz...sadece ve yeg den kendinizsiniz...başka nedenler bulmak için son bi çabanız kaldıysa içinizde hissedebildikleriniz için tanrıya şukretmekle başlayabilirsiniz...hissettiğiniz tek bi sıcaklık tüm hayatınıza bedel hayallerinize destek başarılarınıza neden demek olabilir belkide...ki ben tamda şu sıra bana armağan biri için teşekkür ediyorum tüm evrene...her defasında yenıden masalları sevdirdiği için inancımı yenılediği hayallerimi desteklediği için varlığının uzaklıklar yada zamanla ölçülemediği için başarılarıma neden hayatıma renk olduğu için...kazanmak yada kaybetmek değil var olabilmek ve kendin olabilmekti önemlı olan...bilmediğimiz savaşlara dahil edildiğimizde ve çokça üzüldüğümüzde birileri tarafından her defasında incitildiğimizde...ençok kahkahalarımız geliyo kulağıma bide hep var olucağına
oysa kimseden acısını çıkarmak gıbi bi niyetim yok...evet bi acım var ama bunu heleki sevdiklerime ödetmek değil amacım...kaldıki fazla ağır geliyo bazen herbişey kaldıramaz oluyorum ki tamda o anda huysuz biri olup çıkıveriyorum...telaşımın nedenı geç kaldığım onca şeyin bedeli gibi esasen...başka bi sebep bulamıyorum...ilaçlardanmı bu gerginlik bu mutsuzluk acaba...ıçımdekı anlamsız kalp çarpıntısının nedenı doktorun verdığı gereksız tansiyon hapı bana göre...yada kahveyi azaltmış olmamın bı etkısıdır kım bılır...sıkılıyorum herşeyden her durumdan her andan...yetiştirememkten korkuyorum hıçbır şeyı ve kendımı...neye uzatsam elımı eksık kalıyorum bır dığerıne yapamıyorum ışte...havalarda ınadına güzel ınadına ışıl ışıl içimdeki kopkoyu grılığı kımseye göstermeme çabam yoruyo şimdilerde...gunlerdır trnaklarımı yıyorum,saçlarım hala tutam tutam ellerımde biçok şeyı aynı anda bılmem gereken bı hafta ıçerısındeyım ve bıldığım tek şey korkuyo olduğum...gözlerine değmemek ıçın ınsanlardan
Kilometrelerce ne demek biliyormusun...hiç hayatında kilometrelerce uzaktayken ile başlayan cümleler kurdunmu.muhtemelen kurmamışsınız yada en azından kısmet olmuşta birkez öylesine bi laf etmişsen hatırlamayacağın kadar önemsiz bi konuda falandır herhalde.ben bu koca seneyi kilometrelerce uzakta geçirdim ondan ve kendimden ve geriye kalan tüm hayatımdan kilometrelerce uzakta...bir adım yaklaşamadan üstelik ne ona ne hayatımıza... Kilometrelerce ile başlayan onca kelime...tükendik...ne desem boş ne desem fazladan anlamsız kaldı...hayatımda kocaman bir anlam kayması öylece kalakalmış haldeyim...onsuz yaşamak hep eksik kalmak hiç yetememek gibi insan dandik bir film sahnesine ne kadar ağlar ki ... evet ben her daim sulu göz bir insandım Onu da al koy bir kenara...insan hiç uyuyamadığı gecelerden hiç uyanmak istemediği sabahlara nasıl uyanır uyanırmış...uyur uyanık yarım yamalak eksik gedik öyle böyle yaşarmış işte ne kadar yaşamaksa nasıl yaşamaksa kitap okuyamadan sevgiliye sarılıp uyu