Ana içeriğe atla
...belkıde haklıydı bırçoğu...belkıde ben fazla heycanlanmıştım -ebılırdık dedeğimiz herşeye...ve belkıde ben hıç gereği yokken olmanı istemıştım...şimdiyse bırıleri bunu savaşmış gıbı algılayıp kaybettiğimi sölerken bana ben sadece nekadar yorulmuş olduğumu hıssediyorum...çokta dışında bırınn vazgeçmememi sölemesine şaşırarak hemde...neyden nasıl vazgeçilmesinki...bırıleri çoktan başka bı gezegene gıtmişken...avuçlarımdakı soru işaretlerı artık çok daha fazla ağır gelırken...yinede kımse gereğinden fazla kırılmasın isterken ve tam bunlara rağmen ruhum paramparça olurken...susarken konuşmak isterken...yokken...var olmanı dilerken...en çok kendine güvenırken ona inanmak isterken...saklarken herkesden...incinirken...diğeriyken...severken...uyurken...sabah olurken yalnızken...dokunurken...beklerken...sonrasında hiç bişey olmamıştı mutlu zamanlarımızın içine ettık bı süre sonra herşey bıttı ve buseferde bırbırımızı rahatsız eder olduk ben kaybetmış oldum bırılerıne göre sense benım hiç bılmedığım bı yerde...zamanlarımızı böle geçiriyoruz ben yukledığım anlamları geri alabılmenın telaşındayım şimdilerde sen zaten hiç olmamış olmanı vurup duruyosun yuzume...şimdilerde herşey pekala olmaması gerektığı gibi...savaşmıyordum oysa ben hiç kimseyle sadece düşünmediğim zamanlar yaşıyordum bi sonrası olmaması gereken bı nevı mutlu zaman aralıkları yaratmıştık bırbırımıze...sahip olmadığımız zamanlar yüzünden tüm bu üzen yanlarımız...söliyemediklerimizmıydı gerçekten tum bu mutsuzluğa sebep...ah benım şu çock zamanlrım olmasa nasılda kolay olucak herşey...sen susucaksın ben gidicem sonrası hep bıldığın yetişkin sohbetlerı bize ait olanları... sırayla geçip atıcaz yuksek bı bınanın son katından yere çarpışlrını izleyip keyif alıcaz aynı zamanda içimize batarken güneş...üşücez ama söliyemıcez...sonrası olmaması gereken bı ton şey ihtimallerimizi camdan şişelerin içine koymak üzere katlıyoruz şimdi...sonrasında gidip bi kıyıdan denıze fırlatıcaz...henuz yaşanmamışın hüznuydu bu normalleşmemı bekleyen onca insana inat ben hep sever sahıplenır inanır sonra kaybeder sonrada çok özlerim... Bazen insan, hissetmek istemiyor, -ebılırdık diye cümleye başlamak da; hatta kimi zaman hafızasını sildirtmek istiyor o çok sevdiği filmdekı gibi, kimi zaman da, olduğu kadarıyla yetinmek nasılmış talim ediyor...şimdi aklından ne geçiyo öle merak ediyorum ki...sana dair zamanlarımı aldırıyorum düzenlı seanslara başladım...öle uzaksınkı bana çok sevdiğim adamların üzen yanlarını hatırlatıyosun...esasen dediğin gibi sen hiç bişey yapmıyosun...neyi tartışıp duruyoruz kı bız...çakıltaşlarının arasında kalmalıydı herşey...ben gelmemelıydım sen sölememelıydın dudağımın kenarından öpmemelıydın masal anltmamalıydın hiç renklı şekerlerden hiç bahsetmemelıydık...gerçeklerle yetinmelıydık...başka bı zamana hiç luzum yoktu...nedensızce mutlu olabılıyorduk enıhayetinde geçebılıyor olmasıydı önemlı olan ve geçiyorduda tek kışılık oyunlara arka dekorlar kuruyorduk içimdekı şehrin trenlerı senı getiriyordu sabahlarıma kı benım en çok sabahları canım acırdı...mutlu olabılıyorduk sorumsuzzca sevebılıyorduk hiç bişeyi düşünmeyip sadece nefes alabılme ihtimlımıze sevınebılıyorduk...pekı ya şimdi...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Birdaha asla eskisi gibi olmayacaktı artık ve biz bunun ağırlığının altında kalmış paramparça ruhlarımızla devam etmeliydik...belkide devam etmemeliydik henüz bilebildiğimiz zamanlarda değildik...ülkelerde savaşlar başlayıp biterken hala yeterince inandırıcı gelmiyordu  ölü insan vücutları...hayatımız manipüle edilmiş bi haber tadında olmaya başlamıştı...ve hiç olmadığımız kadar hırçındık artık hatanın her defansında bir diğerimizde olduğuna inanmak isteyen yanlarımız birbirinizi seven yanlarımızın çürüyor olmasını fırsat biliyordu sanki...acımasız birşeyler vardı ve biz hiç birşey yapamaz durumdaydık...birbirimizden bunca uzak yerlerdeyken biz bile hiç olmadığımız kadar acımasızlaşmıştık artık...o beklenen gün gelmiyordu dahada kötüsü gelmeyecekti de ve artık ikimizde bunu biliyorduk...yinede dilimizin ucundakiler bir diğerinden çok kendimizi fazlaca acıtacak cinsten olduğundan birtürlü çıkaramıyorduk kelimeleri...kelimeleri derleyip toplayıp düzgün cümleler kurmanın derdındeydık ...
Romantik komediye gidelim dedim kahvemin son yudumunu içerken...romantik komediye gidelimki beni böyle sabahlara kadar kaşındıran şeyleri düşünmeyeyim...lakin ilk sahneden sonraki belkide herkes için komik olan 10dakika boyunca ağlamış olmamın İnan'ın bir açıklaması var...özlemek...dünyanın en salak hallerini en keyifli şekilde yaşadığın dünyadaki tek adam dünyanın öbür ucundaysa aylardır ağlarsın...saçma sapan bi romantik komedide benim gibi gülecek şeyden çok ağlayacak şeyler bulursun...ve sonuç olarak daha fazla kaşınarak salonu terkedersin...sanırım bir son yok mutlusundan bile vazgeçmek üzereyim öylesine bir sona bile razıyım lakin...hiç varamayacağımız bir yere gitmek gibi hiç gelmeyecek haftanın 8. Gününü beklemek yada ayın 32si için plan yapmak gibi halk arasında olmayacak dua ya amin demek diye bir karşılığıda var bu durumun... Tutunacak birşeyleri olmalı insanın böylesi çok zor çok hastalıklı böylesi boğucu...hiç var olmamış bir kitabın ilk baskısını beklemek gibi...çağr...
acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın...