...gunaydın...fazlaca uzun surmeyen siyah bı an dışında tum gece kendimle cebelleştım...bıde o andan faydalanmış olduğu kuvvetlı ıhtımal bı sivrısınek senenın ilk ısırını parmağıma bahşetmış çok kaşınıyo...şimdide parmağımla cebelleşiyorum...derse geç kaldım halada kalıyorum esasen hiç bişey istemıorum...şimdi çıkıp sevdiğim insanlarla cebelleşmek zarunda kalıcam...evet evet gitmelıyım bu aralar...olmak istemediğim kışıler oluveriyorum bı anda istemediğim zamanlara duşuyorum hiç yaşamamam gereken anlar yaşıyorum...bilmek istemediğim ne varsa bılıyorum...saçma salak bı hal almışken şimdilerde yaşadığım hayat ben geçip bı kenardan izlıyorum salak hallerimi...şimdi ne oldu hadi cevap ver bayan çok bılmış gene mutlu zamanlarının içine ettin...sen hep böylesin...arkanı dönemediğin zamanlar hep kaybediyosun...insanlardan çok fazla şey beklıyosun...belkıde fazla yorucusun...herkesın görduğunu sırf inadından sen göremıyosun...dunyaya kızıp ençok kendini uzuyosun...bahar geçmek uzere ve benım parmağım çok kaşınıyo geç kaldığım derse imzada atamıcam artk...zaman bıraz daha yazvşladı şimdilerde...iyi bi gun diliyorum bugun kendime esasen şimdiden kotu başladığını görmezden gelmek gerekecek...gunaydın...
Yorumlar