Ana içeriğe atla
...birgün biteceğini biliyo olsakta bilmiyomuş gibi davranmak...içimize batsada öle olduğunu varsaymak...yada ennihayetinde herşeyi unutup devam etmek... ve -ebilirdik denen herşeyden vazgerçek gerekecek...yinede bugün sana şeker aldım nezaman sana gelir bilmiorum ben gönderdim...tarçınlı kalp kurabiyelere benziyo...ve teşekkür ederim ki sana gönderdiğin çiçeğin en çok ona eşlik eden otumsusunu sevdim(((=

Yorumlar