Ana içeriğe atla
bu kentin duvarlarını sokaklarını ve tümkötü binalarını boyayasım geldi bu gün...içimdeki kente elimdeki renkli balaonları salı verdiğimi insanların ençokta küçük kız çocuklarının nekadarda mutlu olduklarını varsaydım...sona yürüdüm bikaç zaman sona durup dinlendim onu gördümde görmemezlikten geldim o pastaneye uğradım dilenciye para verdim büfeden sakız aldım naneli hemde tranvaya bindim aynı şarkıyı dinledim üstüste 3kez...içimddeki kenti terketme planları kurdum insanları seyrederken...ne çok yorgun ruhum bu kente dair mutsuzluklardan ...ona bıraktım zaten ona dair tüm hatırladıklarım oda yabacı aslında tüm sokaklarına bu kentin uzak zaten kendine bile her zaman...genede onabıraktım tüm sevdiğim tarafik ışıklarını çıkmaz sokaklarını köşebaşlarını sevdiğim banklarını buşehri ona bıraktım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

acıların kadını tribinden çıkamıyorum şu sıra...zaten genel halim buydu hayatım boyunca son bıkaç yılda hayvan gibi çalıştığımı saymassak acıların kadını çizgimi aşmış salon kadını iş kadını gibi daha dolgun vede seksi kadınsı kimlikler edinmeye başlamıştım ki istifama iki üç kala sevdicegim gideli 10 koca gün olmuş ve ben yeniden acıların kadını duruşuma geri dönmüş durumdayım...para üstadım paran varsa herşeyin var demektir...lakin bir aşkın olmaya bilir birde iç huzurun e esasen bana sorarsan ikisi yoksa hangi çizgide olursan ol insan olma vasfını kaybediyorsun... hadi şimdi oturup parası olan zavallı aşağılık pislik zenginleri biraz ezelim...yok yok tamamen uykusuzluktan saçmalıyorum yada çok özledim... çok özledim lan 10 koca gün...acıların kadınına bağlamamın en buyuk sebebi...dun gittik biri nerdeyse benimkadar olmak uzere 5adet su kaplunbağası aldık yetmedı benım ıkı katım kaplumbağa heykeli aldık kaplunbağa havuzumun yanına...sonra bugun gıdıp 3 adet şapşal tavsik aldık...ın
...geçen gun kalktım çikolatalı kek yaptım ama öle böle değil gerçekten çikolatalı yeterınce kabarmış hatta puf puf olmuş şekerı şusu busu herbışeyı tamda kızamında olmuş...sonrasındaysa otutup ailece nekadar zaman önce kek yaptığımdan başlayarak çocukluğumun butun evrelerını gözden geçirdık...bazen fazlaca utanç verıcı olabılıyo...bugunlerde bıldığın yaz buralar...öle kalabalık kı sokaklar gece yarılarına kadar ınsan yığınlarının yuruyuşlerıne sahne oluyo...asuyla luna parka gıtme planları yapıyoruz...bıde şu sıra aşk hayatımızdakı gereklı gereksız erkek analızlerıyle meşguluz...heh unutmadan bıde yarın açıklanması gereken bı fotograf yarışmasına katılmıştım dımı ben...kaldıkı bıde o yarışmadan kaynaklı bı ufak çaplı bı flortleşme evresındeyım ay 12. evresıne gelmeden kaçmalımıyım kı ne yapmalıyım...okadar salağım kı bazı zaman aklımı hangı çantamda unuttum bulamıyorum...dun gece ızldığım fılm öyle guzeldıkı uykuma dırendım...hatta okadar guzeldıkı ağladım bıle bı ara... -sana neden z